sobota, 14. julij 2012

Vikend voščilnica (6) - ob rojstvu

Še ena od preprostih voščilnic. Ko potrebujemo izrazit čestitke ob rojstvu. Primerna za pošiljanje po pošti, osebno predajo ali pa da jo priložimo darilu. Poda se k osrednji temi meseca julija Za otroke.

Ob rojstvu

Današnja namenjena dečku, vendar samo zamenjamo barvne kombinacije in že je tu tudi za deklico.
Na enobarvno ozadje sem odtisnila dva kroga. Pazimo, da sta sredinsko poravnana. Najlažje je, če si s svinčnikom narahlo potegnemo sredinsko črto, ki jo potem poradiramo.
Potem sem v notranjost ostisnila dva mala otroška motiva. To je tudi eden od načinov, kako lahko uporabimo majhne motive na štempiljkah. Motiva pobarvamo. Poiščemo papirje z otroškimi motivi. Enega preko celotne osnove, drugega manjšega. Oba lepimo še na enobarvno ozadje, da dobimo okrasen rob. Na vrsti je obroba, ki razbije monotonost. Za obrobe ne potrebujemo ravno nujno različnih štanc. Lahko jo tudi sami izrežemo s škarjicami, kot sem jo jaz v tem primeru. Ko je le ta zalepljena, pa tik pod njo zavežemo v pentljo še trak. In šele sedaj vse skupaj prilepimo na osnovo voščilnice.
Sam motiv lahko lepimo a več plasti ozadja. V mojem primeru sta dve plasti. Tako dobimo tudi na trdnosti pri večjih motivih kot ta, kadar je le ta potrebna zaradi lepljenja s penastimi blazinicami. Ob strani  (levo) dodamo še napis (ročno napisano)

Tole je končno sestavljanje. Lahko pa se kot na prvi fotografiji odločimo še za dodajanje imena otroka.

Ni komentarjev:

Objavite komentar