petek, 6. julij 2012

Vikend voščilnica (5) - poroka

Vikend voščilnice so preproste in hitre izdelave voščilnic z nekaj namigi kako narediti. Za danes bomo pogledali malček v zakulisje

Poročne voščilnice

In zakaj le te ne bi imele malce bolj pisano ozadje?

Če se odločimo za odtisnjen motiv, ga pobarvamo. Lahko pa uporabimo tudi že idelan motiv.
Delala sem dve hkrati, da je bilo lažje za fotografiranje in da si bomo na koncu tudi ogledali dve različni dekoraciji pri podobni postavitvi.
Pripravimo si kar bomo potrebovali. Vzorčasto ozadje nalepimo na nekaj večji enobarvni papir. Nekaterim je lažje, da skupaj lepijo dva že narezana papirja, drugim pa, da obrezujejo šele, ko sta že lepljena skupaj. Na ta del potem zavežemo v pentljo takšen ali drugačen trak. Sama ga največkrat dodajam tako, da kar zaobjamem celotno obliko. Lahko pa tudi po robu zadaj prilepimo dva konca traku in ga spredaj zavežemo skupaj. Vse to potem nalepimo na osnovo voščilnice. Dodamo pripadajočo spodnjo borduro, ki služi le temu, da razbijemo monotonost in da dodatno fiksiramo zavezan trak(jaz sem lepila z penastim trakom in tako še povdarila večplastnost). Sam motiv prav tako lepimo na enobarvno ozadje in na osnovo dodamo z direktnim lepljenjem, ali pa kot v zgornjih dveh primerih - s penastim trakom. In to je naša osnova(prva fotografija v objavi).
Pogled v notranjost: na desni strani prostor za besedilo, posvetilo, tekst .... na levi strani izdelamo žepek v katerega lahko vložimo denar(ali darilni bon) če je to naše darilo.
Za konec pa nam ostane še dekoriranje, če smo se zanj seveda odločili. Sama sem 1x uporabila velik zviti cvet in liste, drugič pa majhne cvetove in sestavljenega metuljčka.

Pospravim jih v škatlico (ponavadi s prozornim okencem) in škatlico povežem z enakim trakom, kot sem ga uporabila na voščilnici.Tako moje darilo izgleda res elegantno.

1 komentar:

  1. Ponavadi res ostajam pri bolj diskretnih barvah in vzorcih, kadar gre za poročno čestitko. Poleg tega, pa se s temi potiskanimi papirji enostavno ne znajdem najbolje. Všeč mi je, kako si se ti poigrala z barvami, vzorci, odtisom in izrezanimi deli.

    OdgovoriIzbriši