petek, 29. junij 2012

Mali vragec

Le kaj mislite, kaj se skriva pod imenom mali vragec? Sama bi lahko našla 100 in eno možnost, nikoli pa ne pomislila na to, kar vsebinsko blog Mali vragec predstavlja svojim bralcem. Kar nekajkrat sem pokukala tjakaj, saj me reciklaža takšnih in drugačnih predmetov vedno pritegne. Ko pa se je lastnica bloga odločila za projekt  365 dni ReCiKliRaNjA/365 days of ReCyCliNg, sem se na njen blog vračala praktično vsak dan. Le kaj neki nam bo pokazala danes , sem se spraševala. Kaj uporabnega bo spet nastalo iz nečesa, kar bi lahko tudi zavrgli, odložili na smetišče?


In kdo je ONA? 
Poglejmo kaj je povedala o sebi.

Za SedemSanj se skriva (zaenkrat še) študenka biokemije (tik pred diplomo) po imenu Tjaša. Ja, tudi sama se sprašujem, kako to, da študiram nekaj kar je bolj malo povezano z umetnostjo. Prvi razlog: ker me zanima naravoslovje, drugi pa: ker nekje je pač treba delat in je v tej smeri največ možnosti zaenkrat.
Umetnost in ročna dela pa me spremljajo že od malih nog in tudi skozi srednjo šolo. Obiskovala sem Waldorfsko šolo v Ljubljani in lahko bi rekla, da mi je bila kot pisana na kožo, saj je predmetnik vključeval tudi predmet Ročna dela, kjer smo se naučili vse od šivanja, pletenja košar do oblikovanja bakra in gline.
In Sedem sanj nadaljuje svojo pripoved:

Torej, s recikliranjem sem začela že kar precej časa nazaj. Prišla sem v situacijo, ko sem morala v dveh urah spackati darilo, ker so bile takrat trgovine zaprte, doma pa ni bilo niti ene bonboniere (smo zelo sladkosnedi in jih v kratkem času zmažemo vse, no, vse kar je sladkega). Tako je nastala prva reciklirana umetnina - škatlica/šatuljica iz kartona od škatle in koščkov blaga. Koščke blaga sem zašila okoli pravokotnikov iz kartona in nato še skupaj. Dodala sem še gumbek za zapiranje. Moram reči, da mi je bilo to tako všeč, da sem nekoga osrečila z nečim tako malim, da mi je dalo zagon za nadaljno recikliranje. Tako so nastalli lončki za pisala iz zavrženih konzerv od fižola in koruze, darilne škatlice iz škatlic od topljenega sirčka, tulci za čopiče iz embalaže od čipsa in še in še. Za projekt 365dni Recikliranja sem se odločila s tem namenom, da odkrijem še več možnosti recikliranja odpadne embalaže in materiala. In presenečeni bi bili, kaj vse se da predelati, da postane ponovno uporabno. In do sedaj mi še ni zmanjkalo idej. Trenutno sem sicer dva dni v zaostanku, ker me je prehlad položil v posteljo, ampak imam namen nadoknaditi. Sem dovolj trmasta, da bom izpeljala projekt do konca kot se tiče.
Vsekakor bom spremljala dogajanje na njenem blogu. Tudi meni je reciklaža blizu, čeprav vse prevečkrat pozabim nanjo in v poplavi vse mogočih materialov, ki so na voljo, izberem pot izdelovanja novega. Kako največkrat pri meni izgleda reciklaža? Neupobne stvari (kuverte, vrečke, stari koledarji in podobno) postanejo večinoma album. Nekaj takšnih izdelkov lahko vidite tukaj.

In da bo v stilu, objavo zaključujem z navijaškim pripomočkom, ki smo ga v tem mesecu izdelali iz plastičnih vrečk in z njim navijam za Tjašo, da nas bo razveseljevala s čim več objavami s področja reciklaže.

Ni komentarjev:

Objavite komentar