nedelja, 24. junij 2012

Vikend voščilnica (4) - Hvala

Včasih na lice voščilnice dodajmo razne napise, ali pa zgolj samo eno besedo.

Za danes tri različne izpeljave, ko na voščilnico postavimo besedo hvala. Tema, ki je bila aktualna v teh dneh, ko se je tako ali drugače zahvaljevalo učiteljicam ali drugim osebam, ki so med šolskim letom pomagale pri delu z našimi otroci.
Gre za preproste voščilnice. Vsem trem pa je skupno(poleg besede HVALA), da so nekoliko večjega formata, nekje velikosti malega šolskega zveska.
Pa poglejmo eno med njimi.

Kombinacija odtiska (lahko tudi narišemo) in dodajanje 3d elementov. Jaz sem izbrala rožice.Za napis sem izbrala male smetanove trakove in jih na eni strani obrezala v "špičko". Vsak med njimi je nekoliko krajši. Nalepila sem jih na rjave trakove, ki so nekoliko širši in obrezala. Dodamo črke. Odločila sem se za lepljenje s penastim trakom za dodatni 3d videz.

O sami izdelavi res ni veliko za napisat. Praktično zgolj to (ena od možnosti), kako lahko naredimo napis.
Levo na fotografiji je grobo izdelana voščilnica, desno pa potem končno finiširanje. Jaz sem izbrala obrisovanje(imitacija šivov) z belim gel pisalom , kar vedno da zanimiv efekt pri nekoliko temnejših podlagah. Dodala sem še nekaj bakrenih pikic in v zgornjem delu  razbila monotonost z majhnimi cvetki.


Preostali dve pa sta zgolj prikaz drugačnega dodajanja napisa.Pri roziki sem uporabila izrezane črke in jih nalepila na osnovo. Nad sovicami pa sem dodala kartonske črke, ki so ostanek igrice za sestavljanje.

Besedo lahko tudi prostoročno napišemo, natisnemo na kos papirja in potem dodamo na voščilnico. Lahko uporabimo črke nalepke, če imamo štempiljke odtisnemo direktno na osnovo ali pa izrežemo črke iz kakšnega časopisa, revije in nalepimo.  Možnosti je veliko.

In za konec: HVALA ker spremljate temo Vikend voščilnica in upam, da komu kakšna od teh preprostih idej pride prav. 

1 komentar: