nedelja, 17. junij 2012

Vikend voščilnica (3)

Vikend voščilnica se ne bo pojavljala čisto vsak vikend, pač pa kakor bo dopuščal čas. In sedaj je (povsem slučajno) na vrsti že tretja zaporedna. Tokratna je namenjena
deklici ob rojstvu

 V roza barvi, seveda!
Izbrala sem kvadratno obliko, saj mi takšne postavitve s krogi nekako bolj sodijo na kvadratno kot pravokotno obliko.
Pa poglejmo, kako sem pripravila material. Nekaj izrezanih krogov (v enem seveda izbran motiv) in še beli v videzu čipke (kar je pravzaprav papirnat podstavek za pod kozarce). Tistega roza (z luknjo v sredini) pa sem pravzaprav prvič izrezala kot prostor za pisanje v notranjosti, potem pa krog še enrat "porinila" skozi mašinico in izrezala manjši krog, ki sem ga postavila tik pod motiv. Ostalo mi je samo še, da sem kroge tako in drugače prestavljala po osnovi in poiskala postavitev, ki mi je bila dani trenutek najbolj všečna. In še notranjost. Roza kartonček z izrezanim krogom (o njem sem pisala že zgoraj) v sredini. Oba dela zlepimo skupaj in nalepimo v notranjost. Sama sem se odločila še za dodajanje belih 3d pikic ob izrezu, po robu pa sem v močni roza barvi dodala "imitacijo šivov".

Tudi na samem licu sem se poigrala z belimi 3d pikico in nikaj okrasnimi šivi, da sem povezala skupaj z notranjostjo.Še pikasta pentljica za PikO na "I" vsem ostalim pikicam.

1 komentar:

  1. Tale medvedek je tako prijazen motiv, ki si ga ti s krogi odlično povezala v lušno rozasto celoto.

    OdgovoriIzbriši