nedelja, 3. junij 2012

Vikend voščilnica 1

V temi VIKEND VOŠČILNICA bom predstavljala različne voščilnice skozi kratek postopek.
Kot prva: TI si Zvezda
Gre za enostavno kombiniranje krogov in zvezd. Način izdelave, ko lahko porabimo najrazličnejše ostanke.
Na mizi tisto, kar sem potrebovala. Pri krogu z izrezano zvezdo najprej iz papirja izsekamo zvezdo in potem šele izrežemo krog, da zvezdo lahko lepo sredinsko umestimo
A: Sama sem napis odtisnila s štampiljkami, lahko pa ga natisnemo, napišemo ročno ali pa uporabimo izrezane črke, nalepke in drugo. Šele kasneje sem ugotovila, da sem se zmotila(imam 2x črko A), pa nič ne de. Ob drugi črki A sem prvo nalepila večje kroge, na malega z izsekano zvezdo, pa dodala penast trak.
B: prilepimo manjša kroga, večjega zelenega(ki gleda preko) pa kasneje obrežemo ob robu
C: skupaj sestavljen krog z izsekano zvezdo in lepljen na podlago; preostali zvezdi pa sta lepljeni s penastim trakom
D: za notranjost sem uporabila dva izrezana kroga in ju prepolovila
E: lepila sem tikoma ob rob in z rahlim prekrivanjem poprejšnjega elementa
Zadnji del pa prikazuje dokončno notranjost (dodane še male zvezdice, velika zgoraj pa je še dodatno obrisana z zelenim gel pisalom)

In še končna podoba.
Dodala sem dve prečni liniji imitacije šivov z zelenim gel pisalom, na enak način obrisala skrajni desni krog, zgoraj pa dodala še malo zeleno zvezdico lepljeno s penastim trakom.

2 komentarja: